سيستم كنفرانس

طراحي-مشاوره و اجرا نصب دوربين مداربسته

يك سيستم كنفرانس:

  • ميكروفن كنفرانس رسايي صدا را به طور چشمگيري افزايش ميدهد.
  • تجهيزات سالن كنفرانس بهره وري و انعطاف پذيري جلسات را بالا مي برد.
  • سيستم كنفرانس، ابزارهاي راحتي را براي ضبط و بايگاني اطلاعات فراهم مي كند.
  • به عنوان يك سيستم كنفرانس صوتي ايده آل است.
  • براي جلسات رسمي، دولتي، شوراها، انجمن هاي سلامت، و دادگاه ها ايده آل است.

امروزه تقريبا همه چيز در جهان، نيازمند ارتباطات است. اغلب تمام مسائل توسط جلسات رسمي، ايميل، تلفن، پيام كوتاه، فيس بوك، توئيتر و مكان هاي ديگر رد و بدل مي شود، تمامي اين ابزارها خوب هستند اما بدون اشكال نيستند، آنها معمولا ارتباطات را فرد به فرد ايجاد مي كنند و اين اطلاعات را در حالت كلي نشر نمي دهند.
براي جلسات بزرگتر، طولاني مدت تر، پوياتر و شخصي با بيش از دو يا سه عضو، مشكلات موجود در جلسات، از جمله قابليت شنيدن صدا و انتقال اسناد و مدارك، به سرعت آشكار ميشود. يك سيستم كنفرانسي براي همه با يك ميكروفن كنفرانس و يا بلندگو فراهم شده و همچنين يك فضاي شخصي را براي مقالات و ابزارهاي مورد نياز براي جلسه بدون خطر شنود ايجاد ميكند

همايش‌ها بخشي از زندگي صاحبان مشاغل هستند و به رغم آنچه بسياري از مردم فكر ‌مي‌كنند، اتاق كنفرانس شما ‌مي‌تواند تاثير عظيمي ‌بر روي مشتريان بالقوه و قديمي شما ايجاد كند. از دكور گرفته تا چيدمان تا چيزهاي ساده‌اي كه ممكن است در يك سالن كنفرانس وجود داشته باشند، هر يك از اين عناصر به ايجاد محيط كنفرانس مناسب و ايجاد احساس استقبال و راحتي در طول كنفرانس در مهمانان كمك ‌مي‌كنند. چيزهاي ديگري نيز ‌مي‌توانند به ايجاد يك  تجربه كنفرانس دلنشين كمك كنند، از جمله استفاده از فن آوري‌هاي مختلف و پذيرايي كه نه تنها به سبك ارائه شما چيزي خواهند افزود، بلكه به شما كمك مي‌كنند تا اطمينان يابيد مخاطبان شما در سراسر كنفرانس حالت اسارت ندارند.

 اتاق كنفرانس من بايد شامل چه چيزهايي باشد؟
وقتي شما به يك اتاق كنفرانس نگاه ‌مي‌كنيد بايد مطمئن شويد كه شما دقيقا به همان چيزي نگاه مي‌كنيد كه كسب و كارتان بدان نياز دارد و آنچه كه در واقع يك سالن كنفرانس مي‌تواند برايتان فراهم كند. از لحاظ امكانات و ايده‌ها، برخي از معمولي‌ترين چيزهايي كه بايد در نظر داشت عبارتند از:

 • چيدمان – آيا چيدمان و طراحي اتاق كنفرانس شما متناسب با سبك كنفرانس‌تان هست؟ آيا شما مي‌توانيد در اين سالن تعامل خوبي با مشتريان داشته باشيد؟

• مبلمان – آيا مبلمان مناسب در اتاق كنفرانس شما وجود دارد؟ آيا سبك صندلي و ميز  اتاق متناسب با نيازهاي كنفرانس شما هست؟

• امكانات – آيا اتاق كنفرانس شما مجهز به تجهيزات سيستم كنفرانس همچون پروژكتور ، صفحه نمايش و تجهيزات سالن كنفرانس هست؟

• دسترسي – آيا دسترسي به اتاق كنفرانس شما براي كساني كه ممكن است از راه دوري به آنجا بيايند آسان است؟

اين عناصر چگونه برروي مشتريان تاثير خواهند گذاشت؟
 سبك اتاق كنفرانس شما ‌مي‌تواند تاثير ماندگاري بر روي مشتريان شما داشته باشد، چرا كه در بسياري از موارد اين اتاق اولين مكان ملاقات شما با مشتريان بوده و تصوير شما در اين اتاق هميشه با آنان خواهد ماند! اگر شما به دنبال تحت تاثير قرار دادن مشتريان خود هستيد، داشتن يك درك درست از سالن كنفرانس مي‌تواند واقعا در اين زمينه موثر باشد.
بهره‌وري نيز ‌مي‌تواند افزايش بايد زيرا شما قرار است سالن كنفرانس خود را به گونه اي انتخاب و طراحي كنيد كه اطمينان حاصل كنيد به هوشياري و افزايش تمركز كارمندان‌تان در تمام طول كنفرانس كمك خواهد كرد، اين شامل پذيرايي كافي و چيدمان مناسبي كه تمامي شركت كنندگان در كنفرانس را در وضعيت برابر قرار مي‌دهد نيز خواهد بود.

بسياري از فناوري ‌هاي صوتي و تصويري امروزي با كابل‌ هايي به هم متصل مي‌شوند كه روشي ساده اما بسيار انعطاف‌پذير است. حتي بخش فناوري “سيستم كنفرانس” داراي دو بخش بي ‌سيم و با سيم است. سيستم ‌هاي كنفرانس باسيم در اصل براي كاربردهاي اختصاصي، كه به‌ طور ثابت نصب شده باشند، نظير پارلمان‌ها در نظر گرفته شده است. استفاده از سيستم كنفرانس بي ‌سيم براي استفادۀ مجدد از فضا بسيار عالي است. سيستم كنفرانس صوتي بي سيم را ظرف چند دقيقه در صبح راه ‌اندازي كنيد و درست با همان سرعت با تمام شدن جلسه آن را خاموش و بلافاصله اتاق را براي كاربرد ديگر آماده كنيد.

سيستم كنفرانس بي ‌سيم صرفاً انعطاف‌ پذيري به ارمغان مي‌آورد!
بسياري از سيستم ‌هاي كنفرانس بي ‌سيم امروزي از امواج راديويي استفاه مي‌كنند كه ممكن است راه ‌حل جذابي به نظر برسد، اما در واقعيت فقط مزيتي براي شركت نصب كننده است.
شايع‌ترين مسئله‌اي كه دربارۀ سيستم‌هاي كنفرانس مطرح است، مسئلۀ ثبات است. اين مشكل را مي‌توان با افزونگي حل كرد، به‌عبارتي، چند گيرنده سيگنال را، با هم كنترل كنند.
سيستم‌هاي كنفرانس صوتي كلوز تالك از فركانس‌هاي حامل ۲ تا ۶ مگاهرتز استفاده مي‌كنند كه خيلي بالاتر از منبع اختلال و كاملاً قابل اطمينان هستند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.